Hakijoiden kiinnostus erityyppisiin työsuhteisiin
Ihmisten suhtautuminen erilaisiin tapoihin tehdä työtä on muuttumassa. Samoin yritysten keinovalikoima töiden teettämiseksi on monipuolistunut. Perinteisen kokoaikatyön lisäksi on olemassa monia ...
Osaamisen vallankumous 4.0 -tutkimus
Tämän vuosikymmenen keskustelu on ollut se, että robotit korvaavat ihmisen tekemän työn.
Hakijat ovat myös kuluttajia - Kokemukset työnhausta vaikuttavat ostopäätöksiin
Työnantajabrändi ja kuluttajabrändi ovat toisistaan erottamattomia. Nykyajan työmaailmassa ihmiset haluavat muutakin kuin pelkän työpaikan. He haluavat luoda arvoa, tehdä valintoja ja saada ...
Mitä tiedämme työnhakijoiden teknologiamieltymyksistä?
Huipputeknologialla varustetut kanavat yhdistettynä ihmisläheisiin kokemuksiin ovat paras yhdistelmä työnhakijoille. Tämä käy ilmi ManpowerGroupin uudesta työnhakijoiden teknologiamieltymyksiä ...
Osaajapulan ratkaiseminen
Talent Shortage Survey -tutkimus kartoittaa osaajapulaa, sen syitä ja vaikutuksia työmarkkinoihin. Suomalaisista työnantajista 45 prosenttia kertoo vaikeuksista täyttää avoimia tehtäviä vuonna 2018. ...
Osaamisen vallankumous 2.0
Robotit älkööt vaivautuko: Osaamisen vallankumouksen inhimilliset ratkaisut Osaamisen vallankumous etenee vauhdilla. Teknologia mullistaa organisaatioita, osaamistarpeet muuttuvat nopeasti, eivätkä ...
Trendiraportti: Tietotyön tulevaisuus
#Tietotyö2018 - Miten digitalisaatio muuttaa tietotyötä? Miten digitalisaatio vaikuttaa tietotyöhön ja yrityksen arkeen? Digitalisaatio on muuttanut jo, ja tulee entisestään muuttamaan tietotyön ...
Osaamisen vallankumous
Kysyimme 18 000 työnantajalta 43 maassa, miten osaamisvaatimukset muuttuvat seuraavan kahden vuoden aikana. Teknologia vaikuttaa yritysten liiketoimintaan merkittävästi jo seuraavan kahden vuoden ...
Y-sukupolvi rynnistää uramaratonille!
Y-sukupolvi on valmistautunut juoksemaan uramaratonin, mutta pitämään myös taukoja matkan aikana. Tämä käy ilmi ManpowerGroupin tuoreesta Y-sukupolven työelämää käsittelevästä raportista. Myös ...