Hakijat ovat myös kuluttajia - Kokemukset työnhausta vaikuttavat ostopäätöksiin

Hakijat ovat myös kuluttajia - Kokemukset työnhausta vaikuttavat ostopäätöksiin

Mitkä ovat negatiivisen hakijakokemuksen vaikutukset ostopäätöksiin? Minkä tyyppiset kielteiset kokemukset ovat kaikkein haitallisimpia? Muun muassa näihin kysymyksiin löydät vastauksen työnhakijoiden teknologiamieltymyksiä käsittelevästä tutkimuksestamme. Saat materiaalin veloituksetta täyttämällä oheisen lomakeen.

Työnantajabrändi ja kuluttajabrändi ovat toisistaan erottamattomia. Nykyajan työmaailmassa ihmiset haluavat muutakin kuin pelkän työpaikan. He haluavat luoda arvoa, tehdä valintoja ja saada räätälöityjä ratkaisuja uransa kehittämiseen. Jos työnantajat tarkastelisivat rekrytointiprosessiaan mahdollisuutena kehittää suhteita potentiaalisten asiakkaiden kanssa, oltaisiin jo toisenlaisessa näkökulmassa. Yritys voi luoda luottamusta ja uskollisuutta, mikä tulee lopulta näkymään myös tuloksessa.

ManpowerGroupin työnhakijoiden teknologiamieltymyksiä käsittelevän tutkimuksen toisessa osassa pohditaan seuraavia kysymyksiä:

  • Mitkä ovat negatiivisen hakijakokemuksen vaikutukset ostopäätöksiin?
  • Minkä tyyppiset kielteiset kokemukset ovat kaikkein haitallisimpia?


Lataa raportti lukeaksesi lisää!

Lataa materiaali